четвер, 22 жовтня 2015 р.

Урок математики - за інтерактивними технологіями


Слово „інтерактив” прийшло до нас з англійської від слова „inter” – взаємний і „act” – діяти. Таким чином, інтерактивний – здатний до взаємодії, діалогу. Інтерактивне навчання – це специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Інтерактивні технології навчання на уроках математики сприяють:
  •  ефективному розвитку в кожної особи математичних здібностей;
  •  розвитку логічного мислення, системи загальнолюдських цінностей та загальноприйнятих норм поведінки, як на уроках математики, так і в житті; 
  •  розвитку здатності визнавати і поважати цінності іншої людини; 
  •  формуванню навичок спілкування та співпраці з іншими членами групи; 
  •  вихованню толерантності, співчуття, доброзичливості та піклування, почуття  солідарності й рівності; 
  •  формуванню вміння робити вільний та незалежний вибір, що ґрунтується на власних судженнях та аналізі дійсності, розумінні норм і порав поведінки.
В умовах інтерактивного навчання на уроках математики забезпечуються формування в його учасників передусім таких інтелектуальних умінь, як аналіз, порівняння, виділення головного, а також критичне мислення та здатність приймати відповідальні рішення.

Немає коментарів :

Дописати коментар