Мета сучасної школи – створити сприятливі умови для творчого самовдосконалення учнівської молоді, відкрити перед нею нові перспективи і можливості. Однією з форм реалізації цього завдання є участь учнів гімназії в роботі Малої академії наук України. Більше 70 років тому вперше було примінено таку інноваційну форму роботи з обдарованими дітьми, яка пізніше стала відома всім як Мала академія наук Криму. Цей рух поширювався і згодом переріс в могутнє джерело знань - Малу академію наук України.
Мала академія наук розвиває цілеспрямованість особистості, її самостійність і творчу активність, дозволяє реалізувати дослідницький підхід пізнавальної діяльності.
Сьогодні МАН виховує професійно зорієнтованих, озброєних відповідним науковим, дослідницьким інструментарієм молодих людей, які вже у школі знають своє призначення, спрямування, наукове покликання і йдуть до вищих навчальних закладів, чітко розуміючи, в якій науковій галузі вони хочуть працювати.
Успіх такої роботи напряму залежить від чіткості й ефективності організації діяльності вчителів та учнів. Протягом багатьох років накопичено певний досвід організації та написання науково-дослідницьких робіт.
Я дуже вдячний гімназії за гарні знання математики. Зараз це допомагає мені розуміти системи штучного інтелекта і компютерного зору. Оскільки роботизація завтра торкнеться кожного, я пропоную кожному молодому українцю готувати себе до читання книг як "Deep Learning" from MIT http://www.deeplearningbook.org
ВідповістиВидалитиЦе завдання університетів, але математичне мислення має готувати шкільна освіта. Лише так ми зможемо стати успішними людьми XXI століття.
З повагою,
випускник 1998,
Андрій Данилов